Va stark.

Jag får ofta höra sånt som, "du är stark" eller "du klarar det här"
men saken är den att jag vet inte om jag är så stark som alla säger att jag är, jag försöker men jag är inte det.
Jag vet vad  jag är, jag är sjukt förvirrad och det gör mig bara mindre stark. 
Men för varje person som säger att jag är stark  så tror jag på det mer, jag har slutat att lyssna på alla som ger mig  negativa komentarer och dåliga vibbar, för ingen kan göra mig till något om jag inte accepterar.
Det är inte rätt att trycka ner människor så pass att dom inte ens kan kliva ur sängen utan att det första dom tänker är "den här dagen kommer bli skit" 
Jag är stark på utsidan men på insidan skriker jag efter svar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback