Underbart.

 
Alla problem gå alltid att lösa på ett eller ett annat sätt, även mina.
Allt som jag trode va värdefullt mellan mig och Lucas visade sig bara vara en bluff, han använde mig som sköld för att inte visa alla dåliga saker som han själv gjorde.
Dessutom var jag någon som han kunde utnyttja genom att slänga all sin skit på och ta ut all sin ilska på...  I stället för att ta hand om sina egna problem, så gav han mig fler.
En kille som han, som har fler problem än vad året har sekunder ska ingen behöva falla för, när man dessutom inte kan resa sig upp igen efteråt.
 

Kommentarer
awdcvnge säger:

Ey du, hur många fucking fula hål är de i den där tröjan?!

Svar: jo det ska jag säga.. det är 15 hål, den är köpt så :p
Ronya Björk

2012-12-05 | 17:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback