Sjuk.

Att vara sjuk kanske inte va den lättaste lösningen på att komma ifrån problemen, när jag tänker efter så drar det nog bara till sig mer problem. 
Att ligga efter i skolan får nog inte mammas smilegropar att stiga så värst men om jag bara ska tänka på mig, så är det skönt att vara hemma. 
Snorig och jävlig i halsen är inte det bästa man kan va men men det är bättre än att sitta någon annan stans i världen och ha en hjärntumör. 
Förstå dom stackars liven som bara sitter där o inget kan göra, jag kan i alla fall dämpa det med alvedon och halstabletter. 
Över lag kanske lite mer sömn kan klara upp det lite i huvudet för att jag ska kunna se och lista ut vad mitt nästa steg är, just nu kan jag ta ett steg åt vilket håll som helst för jag har blivit knuffad bort från min verklighet och just nu vill jag bara hitta tillbaka till rätt spår för att kunna lösa problemen som uppstår hela tiden i mitt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback