Övergång.

Jag måste erkänna att jag är nöjd med hur allt har påverkat mig, och kanske är det bäst så. 
Jag har gått från "Tjejen som är player" till "Tjejen som är trogen" och det är ett stort framsteg, och i mitt fall så ger  det mig störe chans att kunna skaffa nya vänner. Jag är glad över att alt har hänt. Mindre glad över det som inte hänt, mamma har fortfarande inte hittat något jobb, vilket gör att hon är hemma och klagar på att jag hela tiden är borta och inte planerar. Det enda som behöver planeras här är vad jag ska ha för kläder till skolan imorgon. 
Sängen ser frukansvärt inbjudande ut, men jag ska nog lyssna på magen nu istället för mina ögon. 
Jag är hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback