O´Learys

Middag med bästa mor på O´Learys, precis vad jag behöver.

Efter att ha suttit länge länge och funderat på vad man skulle hitta på resten av tiden man hade ledig från skolan o problemen, fick jag ett meddelande från min fina mamma där hon frågade om jag ville förlja med och äta middag. 
Tack snälla mamma för räddningen, det va på tiden att du ställde upp lite utan att jag ens bett om hjälp, i alla fall inte i ord, inuti skriker jag varje dag efter dig. 
Men endå, jag är glad att jag har så lätt för att koppla ifrån saker, under tiden jag varit här med mamma har jag inte tänkt på något annat än att jag bara har FÖRBANNT ROLIGT. 

Tack snälla mamma för att du får mig att koppla av när allt är som jobbigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback