Mys med Syster !

Hej, idag ser väll dagen ut på det sättet att Lilla jag ska träffa min andra halva Lilla Patricia.
Magvärken har gått över antingen för att jag har stoppat i mig sjukt mycket tapletter eller för att jag har legat och sovit hela dagarna. 
Life goes on! 
Oliver och Lisa är tillsammans igen, grattis till dom antar  jag. kan väll inte säga emot att jag faktiskt är lite avartsjuk men det kan jag inte göra något åt just nu. 
Jag undrar hur livet hade sett ut om jag hade valt Oliver istället för Lucas, hade jag mått bättre då? 
Jag har försökt att ta reda på det men det är ingen sologrej, jag behöver Olivers hjälp också. O I o med att han är tillsammans med Lisa igen. Kommer jag nog aldrig få reda på hur det hade varit att han fanns i mitt liv iställetför Lucas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback