Misstagens gång.

Helt sjukt hur jag kan dra till mig så mycket uppmärksamhet genom att göra misstag, misstag som jag igentligen inte ville göra. 
Om jag bara kunde så skulle jag ändra på allt men hur ska jag kunna ändra på något som så många redan är inblandade i?
Jag är tvungen att fatta ett stort beslut, ett beslut som jag inte måste göra men som jag vill göra. 
Antingen får jag gå vidare, eller så stannar jag kvar i hopp om att få tillbaka Oliver, föresten, nu när jag tänker efter kanske jag inte har något beslut att fatta. 
Oliver pratar inte med mig och det får mig att undra, gjorde jag fel som blev tillsammans med honom från första början?
Lucas kanske är lite speciell me vem är inte det, jag behöver tid att tänka innan jag ska ge ut alla svar, för ärligt, jag vet inte vad svaren är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback