En varm dusch klargör mycket.

Jag hatar Lucas och varje sekund jag varit besatt av honom.
Vilket slöseri
 

En dusch var exakt vad jag behövde, tid att tänka. 
Nu har jag lättare att se allt klart, Oliver och Lucas.
Vrför ens försöka va deras vän, dom vill inte och då ska jag inte försöka längre, för det är inte upp till mig. Med tiden förstår dom vad dom har förlorat, det här har lärt mig mycket,
Att Lucas har tillgång till mitt lösenord på Facebook är inte bra och varje gång jag försöker byta, så hackar han sig bara in igen -.-
Han ör en ren idiot, vad såg jag i honom!? 
Jag borde ha lärt känna honom och inte hans skal innan jag blev tillsammans med honom. 
Ett år bortkastat på en idiot.
Jag har varit så blind... Jag har inte fattat att allt jag behöver finns här och har altid funnits här.
Hon har funnits vid min sida i vått och tort. ALLTID! 
Jag älskar dig gumman ! <3
utan dig är jag INGEN! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback