Bråk

Trode inte kvällen skulle bli jobbig, efter en finfin kväll på O´Learys trode jag att resten av kvällen skulle bli bra.. 
Vet inte vad som hände men ett bråk bröt ut mellan Mamma och Kristian igen.
Jag tycker inte att jag ska behöva va med om det här, dag in och dag ut får jag höra dom skrika och klaga på varandra.
Dom låter mig få höra allt och visar ingen hänsyn, jag har mina egna problem varför ska jag då behöva höra deras? 
Dom borde förstå att jag inte kan göra något åt saken i alla fall, jag kan ju knappt lösa mina egna problem och mina jobbiga stunder.
Ska jag lösa min mammas problem samtidigt som jag försöker lösa och förstå mina egna ? 

Kommentarer
Mikael säger:

Tjena, jag gillar din blogg!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från Mikael

Svar: Tack så jätte mycket för kommentaren.. klart jag kan gilla på facebook, dock har jag ingen lust att gå med i något men jag kollar gärna in då o då på din blogg :)
Ronya Björk

2012-12-04 | 18:06:20
Bloggadress: http://forum.modekampanj.com
Mikael säger:

Tack, det var snällt. Detta är ingen blogg utan ett mode community där vi samlar folk som vill läsa och skriva om mode. Det är även effektivt för att få mera trafik till sin blogg via oss eftersom vi är ett stort mode nätverk ;D

Om du skulle vilja bli medlem i framtiden så vet du var vi finns, tack för att du svara

/Mikael

2012-12-05 | 19:17:26
Bloggadress: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback